تفسیر موضوعی قران

تفسیر موضوعی قران

ٱلذین إن مکنـهمۡ فی ٱلۡأرۡض أقاموا ٱلصلوة با یاد استادانم آیت الله ربانی شیرازی و محمد امامی کاشانی
تفسیر موضوعی قران

تفسیر موضوعی قران

ٱلذین إن مکنـهمۡ فی ٱلۡأرۡض أقاموا ٱلصلوة با یاد استادانم آیت الله ربانی شیرازی و محمد امامی کاشانی

شهروندان بی دفاع در مقابل هنرمندان ه


 

هنرمندان ستمگرانی هستند که باچراغ می آیند و در روز روشن عقاید مردم را به تاراج می برند و شهر وندان هیچگونه دفاعی در مقابل نها ندارد شهروند. وقتی بر صندلی سینما تکیه می دهد مغز خود را شسته و در بیرون سینما جای گذاشته است و آماده پذیرش کامل باورهای کارگردان  و حقنه کردن های بازیگر است. حتی ضمیر ناخود آگاه او نیز از دسترس خارج شده و در اختیار موزیک متن فیلم است که بدون کلام او را به تحرک وامی دارد.. دیکتاتوران عرصه هنر حتی از نقد نیز نمی گذرند و نقادان را از خودشان می گذارند،  تا آنها نیز با فرار به جلو بی اعتقاد کردن مردم را در راس برنامه قرار دهند واگر کسی هم پیدا شد مانند سلحشور قهرمان و بانمک ده نمکی چنانش  با گرز گران بر سر او می کویند تا نتواند برخیزد.  اینها که عددی نیستند با لا طائلات خود دولت راهم سرکار می گذارند: شورای عالی سینما را باحضور رئیس جمهور غیرقانونی میدانند و شورای فاسدان اختلاص گر خودشان را اصیل ! امکانات میلیاردی می گیرند ولی هرروز هم ادعا می کنند فقیرند! این مظلوم نمائی و سیاهنمایی آنها انقدر از روی بی صداقتی است که مردم به عینه می بینند که چگونه روزگار سفید شان سیاه ترسیم می شود وچگونه پیشرفت های علمی آنان خرابی و ویرانی نام می گیرد وچگونه است که آنها  آزادی را فقط در پا ئین  تنه می بینند و اسارت را  درنقد وتفکر ! اگرکسی صحبت از دین وایمان کرد فناتیک وعقب افتاده است واگر مانند حیوانات لخت شد سوپر شد سوپر استار هم می شود و باید دستشان راهم بوسید و به اینهمه بی نجابتی آنها جایزه هم داد

علل مصرف کالای خارجی

مرکز اطلاع رسانىدانشگاه تربیت مدرس - کتابخانه مرکزی
پایگاهپایان نامه الکترونیکی

شماره پایان نامه: الف ۱۰۳ ‎۲۱۵
پدیدآور(ان): حسینی ماهینی، احمد
عنـوان: علل ادامه رواج کالاهای غربی در ایران بعد از انقلاب اسلامی و راههای مقابله باآن
دانشنامه: کارشناسی ارشد
رشته: مدیریت بازرگانی
سال تحصیلی: ‎۱۳۶۷
یادداشت: ‎۱. کتابنامه
توصیفگر: ‎۱. ایران.
‎۲. انقلاب اسلامی.
‎۳. کالاهای وارداتی.
‎۴. کالاهای مصرفی.
‎۵. کشورهای اروپایی.
‎۶. فروشگاهها.
‎۷. تهران.
Iran/ Tehran‎:(DESCRIPTOR(S

******************** داده های رایانه‌ای ********************
داده های رایانه‌ای: چکیده
کل اثر

مردم دراین دوره ثابت کردند به مخالفان یارانه رای نخواهند داد

لاریجانی نیامده مخالفت با مردم را شروع کرد! فکر کرده اگر نامه به مقام معظم رهبری بنویسد میتواند سرگذشت نامطلوب خود را بعنوان مخالفت مدنی در شرایط فتنه ۸۸بپوشاند ایشان باید بداند که مردم دراین دوره ثابت کردند به مخالفان یارانه رای نخواهند داد

چه کسی نمک خورد ونمکدان شکست؟

در تاریخ اسلام کسانی که اخلاق اسلامی را رعایت نکرده و نمک خورده نمکدان شکستند زیاد است ولی اولین نفری که در تاریخ اسلام این کار را کرد ابابکر و عمر بودند زیرا وقتی حمله کردند به در خانه حضرت علی ع فاطمه سلام الله گفت : من میروم در را باز می کنند امام علی نپذیرفت ایشان یه دلیل اوردند اول گفتند که من حامله هستم و همه این را میدانند و آنها حتما حرمت یک زن حامله را نگهمیدارند دوم اینکه دختر پیامبرم جواب پیامبری کتک نیست سوم و از همه مهمتر به خانه ما آمده اند و نان ونمک ما را خورده اند حداقل رعایت نان ئ نمک را می کنند ولی آنها نه تنها رعایت نکردند بلکه عمدا در را فشار دادند تا آن بانوی فرزند خود را در همانجا سقط کرد تا حداقل یک سوم سادات جهان کمتر شوند!

نخستین کتاب «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی

کتاب 4 روزه
  نخستین کتاب «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» در کمتر از چهار روز منتشر شد!
در پی نامگذاری سال جدید با عنوان سال «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی»، نخستین کتاب با موضوع تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در کمتر ازچهار روز و در تعطیلات نوروزی منتشر شد.
این کتاب با کار و تلاش شبانه‌روزی مهندس علیرضا مفتخری مظاهری و در سریع‌ترین زمان ممکن در 180 صفحه با قطع رقعی به چاپ رسیده که شامل 10فصل است.
فصل اول کتاب تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به مناسبت آغاز سال نو 1391هجری شمسی وبیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اختصاص دارد.
در فصل دوم به فضیلت و اهمیت تولید - کار و سرمایه در آموزه های دینی اسلام می‌پردازد.
فصل سوم شامل موضوعاتی درباره اهمیت تولید - کار و سرمایه از نگاه متفکران و نخبگان بشری است.
همچنین در فصل چهارم این کتاب به تشریح و بررسی مفاهیم علمی((تولید ملی )) و اهمیت آن پرداخته شده است،
فصل پنجم به این پرسش اساسی که برای حمایت از«تولید ملی کار و سرمایه ایرانی»چه باید کرد ؟اختصاص دارد.
و در فصل ششم به نقش تبلیغات و تاثیر فرهنگ سازی در تحقق تولید ملی و حمایت از کار اشاره شده است.
همچنین در فصل هفتم این کتاب مزایای مثبت توجه به تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی مورد توجه قرار گرفته است.
فصل هشتم به مقوله حمایت از تولید داخلی وکلید رفع معضلات اقتصادی- اجتماعی و فرهنگیمی پردازد.
و در فصل نهم نگاهی به وضعیت آماری کشور در زمینه تولید ملی و کار و سرمایه انداخته است.
در نهایت در فصل دهم تجربیات سایر کشور ها مانند ژاپن و آلمان در اتکا به تولید داخلی و حمایت ازکار و سرمایه ملی مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد.

کتاب تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با هدف جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری سال جدید به عنوان سال(تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ) تهیه و تنظیم گردیده که به عنوان نخستین کتاب با موضوع تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در سال 1391 شناخته می‌شود.
این کتاب همزمان با 12 فروردین روز فرخنده جمهوری اسلامی، در اختیار عموم علاقه‌مندان قرار می گیرد