تفسیر موضوعی قرآن

تفسیر موضوعی قرآن

حذف اسرائیل. حذف جنگ
تفسیر موضوعی قرآن

تفسیر موضوعی قرآن

حذف اسرائیل. حذف جنگ

توالت علی الحی الذین لایموت

هشت میلیارد جمعیت جهان در قالب یک میلیارد هیات هشت نفره. به نیت امام هشتم  سازماندهی شده اند. و هیچ کس جا نمانده تا در روز قیامت نگویند. کسی چیزی بما نگفت. و اگر کسی تا باحال عضو نشده. این آخرین اخطار است در مقابل خدا و دادگاه الهی. که در عصر انفجار اطلاعاتی کسی امام حسین ع را نشناسد. زیرا وقتی صاحب الزمان ظهور کند. خود را فرزند و نواده امام حسین ع معرفی میکند. لذا لازم است از هر هیات یک نفر در مراسم رژه اربعین. شرکت کند. الان نزدیک به چهار صد میلیون. به اطراف حرم آمده و تجدید بیعت کرده اند. بقیه هم باید بیایند. اولین وظیفه سرپرست هر هیات شرکت در پیاده روی اربعین است. احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا می گوید که. باتوجه به تبلیغات منفی رسانه های صهیونیستی. و بایکوت خبری مراسم از سوی انها. هر هیات از امروز یک رسانه هست. باید از مراسم رژه سران هیات عکس و خبر تهیه و پخش کند. تا غول خبری امپریالیسم و صهیونیسم به چراغ جادو بر گردد. لذا باید به عنوان گردان‌های تبلیغاتی سازماندهی شده. جهان را تحت پوشش اخبار شهر خودشان قرار دهند. سد مظلومیت خبری باید شکسته شود. و شما موظفید هیچ خبری غیر از پیاده روی اربعین پخش نکنید تا کاخ سفید و کنست اسرائیل هم. تبدیل به حسینیه شده. و انتخابات امریکا هم فراموش شود . شعار اربعین. کربلا طریق الاقصی. هست یعنی میلیشیای 8میلیاردی در قالب گردان‌های پاکسازی و احتیاط. بدون نیاز به اسلحه. از کربلا بسوی مسجدالاقصی بروند. و با نفوذ به خاک اسرائیل آنجا را از صهیونیست ها پس بگیرند. تا مردم دنیا برای زیارت بیایند و جهان را صلح و دوستی اشباع کند.

آن الارض یرثها عبادی الصالحون

این وزها رسانه های صهیونیستی خفه خون گرفتند و ارژه میلیاردی هیچ عکس و خبری منتشر نمی‌کنند حتی پادو های انها این رژه اربعین را خرج تراشی بیهوده می دانند. اما شما بسیجیان. حزب اللهی ها انصاراللهب ها بکوشید تا توی دهن آنها بزنید بدانید امروز هرکسی از اربعین حرف نزد صهیونیست هست چه مارکدار چه بدون نشان.تنها قنات فضاییه امام حسین علیه السلام هست فکه شبانه روز تصویر این رژه ها را نشان میدهد حتی صدا و سیما گزارشگران بی اعتقادی را فرستاده تا از این رزمایش بزرگ تخلیه اسرائیل فقط گریه و زاری  یا پرخوری در مسیر را نشان دهد..در حالیکه در همه جای دنیا این رژه آغاز شده و شعار اربعین امسال هیچ کجا ب چشم نمی‌خورد اکثرا بجای کربلا طریق القدس همان شعار های سال قبل و سالهای متمادی را نوشته اند.. احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا می گوید که.امروز همه گردان‌های پاکسازی. و گردانهای احتیاط یک رسانه تبدیل شوند. والا ممکن است بایکوت خبری دشمن شعار امسال را منحرف کند ش. وی ضمن قدر دانی از حضور میلیاردی در تمام قاره های جهان. نباید اینهمه شوق حضور مخفی بماند . ترامپ بدلی و نتانیاهو فراری بدانند اگر اسرائیل تخلیه و پاکسازی نشود . کاخ سفید را روی سرشان خراب میکنیم و از انتخابات هم خبری نیست وی همچنین اشاره میکند من به غزه خواهم رفت و اعلام ازادی قدس خواهم کرد. و در آنجا انتخابات باید برگزار شود و سازمان ملل بجای کلمه اسرائیل از فلسطین استفاده کند.

و من اصدق من الله قیلا

جلودار کیست

امروز نیاز جهان به یک جلودار کاملا محسوس است زیرا همه مدعیان جلوداری ازمون خود را در ناتوانی پس داده انها بجای جلوداری در عقب حرکت میکنند تا ضربه نخورند و بازمانده ضربه خورده هت را هم جمع کنند. لذا ما نیاز به فردی درست در مقابل. نیاز فوری دغریم. کسیکه سپر بلای مردم بوده چشمداشتی به بازمانده های مردم نداشته باشد. و این دقیقا توصیف انبیا الهی و امامان معصوم است. امروزه فقط امام غایب و نواب او چنین خصوصیتی دغرند که به تنهایی با استکبار مبارزه میکنند و خط و نشان میکشند. انها در اوج توانایی تنها مانده اند مانند حضرت علیع یا امام حسین. گویا همه متحد شده اند که مانع او شوند. اگر اسرائیل هزاران نفر را ترور کند این ضد اسرائیلی هست که تروریست نامیده میشود و اگر امریکا همه جا را با سلاحهای مخوف در اتش جنگ بسوزاند این علی زمان است که متهم به جنگ طلبی و ضد صلح می شود. احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا می گوید که. ما میتوانیم یتور علی زمان باشیم اما چگونه. تنها با عمل کردن به گفته های ایشان. ایشان فرمود خونخواهی مهمان عزیز را وظیفه خود میدانیم. همین کافی است زیرا میدانیم این کار فقط با کمک ما میسر میشود. و تغ حتلا که نیامدیم . کاری هم انجام نشده. پس همه به خاک اسرائیل نفوذ کنند و اسراییل را شخم بزنند تا دل امام خمینی هم شاد شود وارزوی او که محو اسرائیل بود محقق شود و فرمان امتم خامنه ای هم روی زمین نماند

لاترکنوا الی الذین ظلمو و ممن اظلم ممن منع مساجد الله

222 میز ایران

وزارت اطلاعات ایران ضعیف تر مورد مطلوب است بطوریکه شهید هنیته در امن ترین نقطه تهران به قتل رسید و هنوز تفسیری برای ان ندارند و مانع انتقامجویی هم شده اند. زیرا ابتدا داستان بازگو شود تا مقصر شناخته شود.در مورد هفده هزار ترور در تهران هم همه چیز محرمانه هست و کسی مقصر واقعی شناخته نشده. همینطور در حادث ریاست جمهوری هم به محرمانه بودن اطلاعات اشاره میشود که حاکی از نبود اطلاعات واقعی است.اخیرا هم وزیر اطلاعات اعلام کرده 53کشور میز ایران برای کسب اطلاعات و یا درواقع جاسوسی دارند این امار از ان جهت غلط است که تعداد واقعی ان ۲۲۲هست نه 53!زیرا هیچ کشوری خود را از داشتن میز ایران محروم نمیکند. احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا می گوید که. حتی کشوری مثل امریکا بیش از یک میزدارد و هر ایالت ان مستقلا میز دارن. ضمن اینکه این کار خوب است زیرا در دراز مدت جاسوسی یک طرفه به دوجانبه تبدیل میشود و پس از مدتی هم معکوس عمل می کند. معنی این حرف انست که ما درواقع بیش از سیصد میز شیعه شناسی. اموزش زبان فارسی و تاریخ و سیاست ایران را داریم که جدی تر از حوزه علمیه به پرورش ایت الله مشغولند و تولیدات عظمی مثل صادق شیرازی ها را دارند. مهمتر اینکه یک روزی وجدان انها بیدار خواهد شد و افشاگری و نویسندگی خواهند کرد و مانند رایس ابروی عراقچی ها را خواهند برد.

بقیت الله خیر لکم آن کنتم تعملون

منتظریم تا شما را از زیر قرآن رد کنیم.


گردان‌های قسام و گردان های پاکسازی و گردان های احتیاط همه در کربلا و نجف دوره آموزشی تاکتیک طف را که فرا گرفتند. می‌توانند به سامرا بیایند. نزدیکترین نقطه به اقصی زیرا شعار امسال که باید تحقق بپذیرد. شعار کربلا طریق الاقصی هست. احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا می گوید که حتی گردانهای اطلاعات و عملیات هم. باید کربلا و نجف بروند. زیرا اگر این دوره را نبینند فوری فروخته. یا خریداری می‌شوند و قطر و عربستان. و اطلاعات۵۳ کشور  برای آنها دام گسترده اند. برای تکمیل دوره حتی لازم باشد.باید  به بغداد و کاظمین هم بروند. تا با مطالعه زندگی امام موسی کاظم با روش مبارزه در داخل زندان هم آشنا میشوند. تا فکر نکنند اسارت پایان مبارزه هست. با این آمادگی وقتی وارد سامرا میشوند. حشدالشعبی در آنجا موکب دارد. گرچه با مطالعه زندگی امام عسکری قدرت مبارزه با یک پادگان نیرو را بدست می‌آورند. البته  عباس محمود عباس ریاکارانه گفته. به داخل غزه میرود ولو به بهای جانش تمام شود. ولی بجای غزه الان در هتل های گردشگری مصر است. و پول خون فلسطینی ها را به هتل ها می پردازد. لذا هوشیاری لازم است که با مطالعه زندگی امام زمان عج و زیارت خانه پدری ایشان. با دشمنان او دست دوستی ندهید. محمود عباس بهایی و دشمن امتم زمان است. مگر به شیعه بودن اعتراف کند.