تفسیر موضوعی قرآن

تفسیر موضوعی قرآن

حذف اسرائیل. حذف جنگ
تفسیر موضوعی قرآن

تفسیر موضوعی قرآن

حذف اسرائیل. حذف جنگ

آن استطتم آن تنفذوا اقطار السموات و الارض

در راه فتوحات جدید

 امام خمینی فرمود اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد. اما تنگ نظران می گویند همسایه ها پیشرفت کردند و ایران هنوز در تامین برق خودش مانده. این احمق ها نمی‌دانند پیشرفت همسایه ها با :برق و نفت و پول و مهندسین ایرانی است.. اکنون نیز انها نمیدانند قهرمان واقعی جنگ ستارگان یمن هست؛ هنگامیکه موشک هایپر سونیکش در مقابل پدافند هتی امریکایی و المانی و حتی گنبد اهنین می رقصد و بر هدف فرود می اید. احمق خا فکر می کنند این تکنولوژی را لاد اورده و همه توان نظامی ایران و خط مقاومت را نمی بینند. چشمشان از برق پیشرفتهای ایران کور شده سالهاست که هیچ چیزی را نمی‌بینند.گوششان فقط اخبار بی بی سی را میشنود. و دهان گاله و گشادشان در اختیار اپوزیسون هست. همه ابادتنیها را ویرانی می بینند. و چون سگها پارس میکنند. احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا می گوید که. همه فضانوردیهای غرب دروغی بیش نیست انها در صحرای نوادا رهنوردی می کنند ولی میگویند بر کره ماه قدم گذاشته اند چین روی کاغذ به مریخ سفر میکند. ولی هوافضا ی ایران اماده انجام همه ماموریت ها هستند و تابحال کمترین احساس نتتوانی و دروغ نویسی نداشته اند. ایران از فتح سیاره زمین نمیگوید چون ان را همان ۱۷شهربور و ۲۲بهمن انجام داد. اکنون به فتح فضا می اندیشد زیرا دستور قران است.

لایتخذوا الیهود و لا النصارا اولیا

یمن  بازوی اجرایی

مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک؛ پایان اسرائیل را تصویب کرد. ولی تصویب کافی نیست؛ بلکه باید ان را اجرایی هم بکند. احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا می گوید که؛ یمن بهترین انتخاب برای اجرای این مصوبه هست. زیرا کاملا هریس و عربستان سعودی می خواهند: اسرائیل همچنان باقی بماند. ایران و حزب‌الله لبنان هم به این دو خوشبین هستند؛ پزشکیان که می خواهد با بایدن ملاقات کند؛ حزب‌الله لبنان هم عربستان را خادم الحرمین میداند.. در حالیکه یمن از هر دو اینها؛ زخم خورده و ماهیت صهیونیستی انها را درک کرده. عربستان و امریکا تا اخرین نفس با اسرائیل هم پیمان بودند؛ و کمک های مالی و نظامی اشکار و پنهان می کردند؛ تا غزه و فلسطین نابود شود. لذا از دبیرکل سازمان ملل دعوت میشود که؛ مصوبه را اگر به شورای امنیت هم میدهد؛ در ان ذکر کند که مجری فقط انصار الله یمن یعنی الحوثی ها باشند ؛زیرا قدرت کنترل امریکا و عربستان را دارند . هم اکنون میلیونها جنگجوی یمنی؛ آماده اعزام به فلسطین میباشند. در حالیکه بن سلمان خواستار رابطه با اسرائیل شده؛ و فقط ظاهرا شرط کرده فلسطین هم جداگانه تشکیل شود. لذا من از یمنی ها هم میخواهم به اعزام نیروهای؛ حافظ صلح به داخل اسرائیل ادامه دهند. تا فلسطین از بحر تا نهر تشکیل شود.از نهر تا بحر (به عربی: من النهر الی البحر ) یک شعار سیاسی مرتبط با ملی‌گرایی فلسطینی است. که به منطقه جغرافیایی مابین رود اردن و دریای مدیترانه اشاره دارد. در زبان محاوره ای فلسطینیان بعضی اوقات «از آب تا آب» (به عربی: من المیة للمیة ) نیز خوانده می‌شود. لذا یمن مواظب باشد تا دوباره؛ اسرائیل باقی نماند. که بخواهد به غزه حمله کند.

و قلیلیا من عبادی الشکور

نوبت بزن در رو ماست

یمن. حزب‌الله لبنان.مقاومتذعراق. سوریه و روسیه . 5 ابر قدرت نوظهور جهان هستند و ایران ابر قدرت ابرقدرتها هست 

حتی حیوانات سیرابند

در ایران فقر وجود ندارد. انهاییکه قلم فرسایی میکنند و مینویسند از هر سه نفر دونفر در ایران فقیرند باید جوابگویی شرمندگی قلم از اینهمه مزدوری باشند. علم را با بغض خودشان به چالش کشیدند و از اقتصاد هیچ چیزی جز کینه بهره نبرده اند. از یک طرف مینویسند شهر در دست موش‌های چاق و چله هست. این یعنی مانده غذای سیر شدگان انقدر هست که جمعیت موشها را هم چاق و بزرگ کرده که گربه ها هم از انها میترسند. زیرا گربه ها هم سیر هستند سگها و گربه ها با غذای گران پت شتپها سیر میشوند و نیازی به موش گرفتن ندارند. حتی کلاغ ها و گنجشکها و کبوترها.. احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا می گوید که.حتی طالبان با مافیای زباله گرد در ایران بودجه خود را تامین میکند. و قلم بمزد ها انها را فقیر ایرانی معرفی میکنند تا سازمان مافیایی طلای کثیف متلاشی نشود. دور ریز غذای ایرانیان غذای یالم ۱۵میلیون نفر میشود. هر ایرانی دهها بار در روز غذا میخورد ولی مزدوران مینویسند که به نام شب محتاج هست. بگذار تاریخ بداند که بر علم و قلم چه رفته است. از دست این قلم به مزدان و اقتصاد دانان دروغین. در حالیکه همه جهان ازنفت و برق و اب ایران بهره مند هستند قلم بمزد ها بنویسند که قحطی اب است. در میان سیل باران در تابستان هم بنویسند خشکسالی را تحربه میکنیم. و مانند مصدق ایران جها فصل را ایران بیابانی با نماد شتر معرفی کنند. مرگ بر مزدوران قلم بدست که شایسته این نفرین هستند.

العزت لله و لرسوله و المومنین

خوشحالیم که سوپر ابر قدرتیم!
دوستان در ابر قدرتی ایران شک میکنند; و بعضی ها هم ان را نفی میکنند. اما خوشحالیم که دشمنان ان را تایید میکنند. . اسرائیل از هرجا ضربه می خورد؛ میگوید کار ایران بوده. موشک هایپر سونیک را ایران به یمن داده. حتی امریکا ناو جنگی اش را بر میگرداند؛ و میگوید ایران به یمن دستور داده که ناو را هم تصاحب کند.و خلاصه ابر قدرتی یمن را از ایران میدانند. یمن ابر قدرتی هست که بیش از ۲۰۰کشتی امریکایی انگلیسی و اسرائیل را تصاحب کرده؛ بدون اینکه انها که بزرگترین ارتش دنیا !خود را می دانند هیچ غلطی نتوانند بکنند. حزب الله ابر قدرت دیگری است که ارتش سوم دنیا را زمینگیر کرده؛ و کل پایگاههای اسرائیل میدان مشق اوست. و هر سلاح جدید را در هر کجای اسرائیل بخواهد فرود میاورد و؛ پایان اسرائیل را اعلام نموده است. عراق ابر قدرت سومی است که پایگاههای امریکایی و اسرائیلی را؛ مانند سیبل تیراندازی درست کرده. روسیه ابر قدرت چهارمی است که با پهباد های ایرانی؛ ناتو را از هم پاشیده. پس ایران فوق ابر قدرتهای جدید است. احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا می گوید که؛ حالا انها بیایند و در آمار های خودشان؛ ایران را در همه چیز اخر نشان دهند. از بغض و کینه انها حتی قلم شرم دارد؛ و علم سرکوب شده است. هوش ایرانی را بعد از چین و کره شمالی قرار بدهند. یا اینترنت ایران را بعد از افغانستان . در حالیکه همه اینترنت و استارلینگ مال ایرانی هست؛ ولی انها بنام خودشان میزنند. روزگاری است که؛ حتی برای ساده ترین حرف . علم و قلم را شرمنده میکنند. و برای رئیس جمهور ایران تایلند را الگو پیشنهاد میکنند. بقول پزشکیان ایا انها انسانند؟ دتس ست!

الذین یکتبون الکتاب بایدیهم

دولت و تئوری 

دولت اسلامی نمیتواند و نباید با نظریه های غیر اسلامی اداره شود. حتا تاریخ زیست شناسی میراث فرهنگی و بانکها همه باید تئوریزه شوند. و الا با کلید در خانه دیگران. نمیشود در خانه خود را باز کرد. همانطور که درسیاست پزشکیان ان را ثابت کرد‌،: که کینه های دوران کودکی را میتوان تبدیل به دوستی نمود. الان میراث فرهنگی ما. با نظریه داروینیسم اداره میشود انها می گویند منطقه اوج قزوین به .دوره انسان نئاندرتال برمیگردد. در حالیکه در قران چنین چیزی نیست. و انسانها همیشه انسان بوده اند . و من اصدق من الله قیلا؟. چه کسی راستگو تر از خدا است. و خداوند فرموده فتبارک الله احسن الخالقین! یا فرموده انا خلقنا الانسان فی احسن تقویم. یعنی چه که دم میمون افتاد و شد انسان. چینه شناسی هم به همین شکل؛ خداوند اسمان و زمین را در شش روز افرید. درحالیکه همه کتابهای دانشگاهی میگویند بر اثر تصادف بوجود امد. تاریخ در وزارت اموزش و پرورش تاریخ یونان و روم است؛ یا اگر از ایران هم مینویسند از قول یونان می نویسند! در حالیکه یونان تابع داریوش و کورش بوده. یا قران تاریخ انبیا را بما معرفی می کند. انها از عصر یخبندان و عصر باران می گویمد. قران از طوفان نوح می گوید و از عذابهایی که نازل شده. ایا سکولاریسم و پروتستانتیسم باید در دولت اسلامی ملاک عمل  باشد؟. بیت المال مسلمین خرج تبلیغ و آموزش کفر شود. نتیجه و خروجی هم معلوم است که فرار مغز ها میشود. دانش اموزان و دانشجویان و مردم؛ حتی قبرس را بیشتر از سرزمین و دین و آیین بشناسند. و قبول داشته باشند